2008-03-12

INTER-RAIL

Los alumnos de 6º acudieron al instituto Zunzunegi para disfrutar de un espectáculo teatral en inglés que llevaba por título Inter-Rail. Como su propio nombre indica, la acción se desarrollaba en algunas estaciones de ferrocarril. Cupido es el encargado de que Brad y Jennifer se enamoren con los trenes como telón de fondo. Sin embargo, es el propio Cupido el que cae en las redes del amor. Por allí también aparecen un policía y un ladrón de joyas. El desenlace, como cabía suponer, recoge un final feliz y romántico con apasionado beso incluido.
A pesar de las dificultades del idioma, los alumnos siguieron con bastante atención e interés la historia y lo pasaron estupendamente.

Aquí podeis leer un trabajo que han realizado sobre la teatral salida.

6. mailako ikasleak Zunzunegi institutura joan ziren Inter-Rail izeneko ingelesezko antzerkialdi batetaz disfrutatzeko. Bere izenak esaten duenez, ekintza tren geltoki batzuetan gertatzen da. Kupidok Brad eta Jennifer elkarrekin maintemintzeko ardura du trenak fondo moduan dutela. Halere, Kupido bera da maitasunaren sarean erortzen dena. Handik ertzain bat eta bitxi lapur bat azaltzen dira ere. Desenlazeak amaiera zoriontsua eta erromantikoa ekartzen du, musu grinatsua barne.
Hizkuntzaren zailtasunak gaindituz, ikasleek interes eta arreta handiz azaldu zuten eta bapo iragan zuten.

Hemen antzerki-irteeerari buruzko egindako lana irakur dezakezue.